anne1412 Kızlar 36+3 doğum yaptım bebişim şuan 12 günlük ama uyandırmasam uyanıcagı yok uyandırmakta bi hayli zor sizce normal mı?
tostperisi anne1412 sarılık riski var mı? En son kaç saat önce beslendi? En kötü ihtimalle 2 saatte bir beslenmeniz gerekiyor diye hatırlıyorum. Bezini açın, ıslak mendille yüzünü silin, topuklarını sıkın
Bunedunyakardesim anne1412 1 çay kaşığı şekerli suyu verin direk gözlerini açacaktır hastanede yeğenime bizzat hemşireler verdi uyanmadiğı için Sonra yarım saat 1 saatte bir zorla uyandırıp emzirmeye çalışın Topuklarini sıkın ve kıyafetlerini soyun o şekilde de uyanıyorlar kızımda yoğun bakımda yattı enfeksiyon ve sariliktan hemsireler hep bu şekilde yaptılar atlattık şükür lütfen uyandırıp zorla besleyin sarılık olursa daha kötü
ozipek anne1412 ayağının altına soğuk bi şeyler değdirebilirsiniz sürebilirsiniz mesela altını sildiğimiz ıslak pamuklar. Islak mendil de olur. Altındaki pijamasını falan çıkarın serinletin yani çok çok sıcak olmasın. Bezini açabilirsiniz. Burnunu ufak ufak sıkabilirsiniz. Ben de aynı şeyi yaşadım saatte bir emzirmem gereken bebeği sürekli emzirmeye çalışmaktan uyandırmaya çalışmaktan uyuyamıyoduk bile tekrar 1 saat oluyodu bi daha baştan uğraşıyoduk😀
yasmiiina evet normal 36+4te doğurmuştum uyanmıyor diye hastaneye götürdüğümü bilirim 🤭 üzerini çıkartma, vücudunda ıslak pamuk gezdirme, bez açma falan deneyin zor oluyor ama mutlaka uyandırıp emzirin sarılık artmasın