yaman02 Kızlar hamileyken kilo almıştım herkes çok yakıştırmıştı 20 kilo kadar aldım ve doğum yapar yapmaz o kiloyu hızlıca verdim. Çünkü oğlum gazlı bebekti hep ayakta gece gündüz kucağımda çok uğraştım çok yoruldum hala da çok zorlayan bir bebek buna da şükür diyelim. Fakat ben bir deri bir kemik kaldım aslında yemeyede çalışıyorum ama nasıl kilo alıcam bu halim pek hoşuma gitmiyor kıyafetleri kendime yakıştırmıyorum artık
miran2 yaman02 bende öyleyim o yüzden dahileye gitmeyi düşünüyorum çünkü dediğiniz gibi çok kötü görünüyorum
googmom Canm daha yeni tt de gördüm bi kadın 10 kiloya yakın kilo almış nesliva iştah açıcı ile olduğunu yazmıştı yani reklam filan değil normal bi kullanıcıydı ve yorumları okudum herkes çok iyi çok iştah açıyo kilo aldırıyo filan demiş bi araştır istersen😍
efetos Bende öyleyim ve tahlil verdim zehirli guatr çıktı.sizde öyle bişey vardır demiyorum tabiki ama bence tahlil vermekte fayda var.doktorumun dediğine göre ailesel yatkınlık varsa doğumdan sonra çıkabiliyormus.kilo verme,yorgunluk, çarpıntı gibi..
Nisadfoc efetos katılıyorum benimde çok zayıflamıştım doğum sonrası zehirli guatır çıktı, çok zor günlerdi. Doğum hormonlarım düzene girince düzeldi gibi ilacı bıraktık kontrol altında kan veriyorum 2 ayda bir. Ama şuan bile çarpıntım var nabzım da düzelme yok o yüzden hala kilo alamıyorum.
efetos yaman02 teşekkür ederim.dahiliye kan verdim hormon vitamin falan baktırmak için.tabi demir eksikliği falanda olabilir diye düşünüyordum.metabolizmam hızlı yiyorum sürekli.tedavisi ilaç ama emzirebiliyorsunuz ilaçla da.bir tahlil verirsiniz belkide hicbisey yoksa güzel bişey kilo almamak😊
yaman02 bisusbe_ ama giydiklerim eğreti duruyor kuru kemik gibi dar giyinince hadi neyse de ama bende tesrttürlüyüm bol giyiniyorum hiç olmuyor😂
efetos yaman02 daha çok yeni başladım.bebegim 5aylik yeni farkedildi yani doğum esnasında kan tahlillerin normaldi
ana0105 yaman02 iyi de normal ki kilonuz nereniz zayıf ay ben 52 kiloyum doğumdan sonra millet gıpta ediyor 1.65 e 60 zayıf değil normal sınırlarda kalıyor ben de sandım 40 kilosunuz
ravza_annesi01 yaman02 benim yerimde olsaniz naparsiniz acaba 1.56 boy kg 39 alamıyorum 2 hiperaktivive çocuk la çok zor 😢😢