Normal dogum yapan arkadaşlar dikişleriniz kaç günde iyileşti benim 1 ay oldu ama hala çok açıyor ve iltihap olmuş bi kaç gündür bayağı aciyor batikon aldım temizlemeye başladım doktora gitmeye co korkuyorum acaba dikişlerim mi açıldı sizn nasildi nasik iyilesti