Maviimm
Ben de henüz olmadım iki ay önce uzun süren lekelenme oldu sanirım adet dedim sonra ki ay olmadım sadece ara ara lekelenme olup geciyor benimde spiral takınmıştım ondan oluyor sanırım dedim ama baya bi zaman gecti takınalıda oruc girince araua doktora da gidemedim