Bebeğiniz neler yapıyor veya yapamıyor anne olduktan sonra yaptıkları kadar yapamadıkları da kafamıza takılıyor 🥲 benim bebişim yürümüyor çok kafaya takıyorum apalamayı yaşında yaptı destekli sıralamayı falan şimdide bırakınca bir iki adım atıyor ama aşırı korkuyor düşünce mızmızlanma ağlama baya ama yani diğer çocuklar çok düşüyor kalkıyor deniyor yok benimki bir düştü mü benim yanıma gelme ağlama mızmızlanma abartma yoksa sımdıye gayret etse yürücekti yoksa gücü mü yok diyorum bütün motor gelişimini geç yaptı doktor ve hemşire kontrollerini geciktirmeyiz götürürüz ama böyle yapınca korkuyorum sürekli de bebek hastaları önüme çıkıyor daha da kafaya takıyorum napmalıyım sizce sizlerden fikir alayım