İyi akşamlar hanımlar tecrübelerinize dayanarak sormak istiyorum oğlum 22 aylık kelime sayısı iyi algısında sıkıntı yok bizi anlıyor istediklerimizi yapıyor ikili cümlelere de başladı yavaş yavaş baba gitti anne gitti mama yiycem anne kalk gibi ikili cümleler kuruyor benim sorum şu gün içinde çok fazla anlamsız konuşuyor yani şöyle uzun uzun bir şeyler anlatıyor ama anlamlı kelimeler kullanmıyor oğlum ne yapıyorsun diyorum mesela başlıyor kasika siyago …. gibi gibi anlamsız heceleri birleştirerek bir şeyler söylemeye çalışıyor bu normal mi hep böyle konuşacak diye endişeleniyorum hiç düzelmeyecekmiş gibi geliyor forumda okuyorum birden açıldı birden dili çözüldü diyorlar mesela bu doğru mu gerçekten bu anlamsız uzun konuşmalar normal cümlelere dönecek mi birden açıldı diyenler de böyle bir süreç yaşadı mı acaba yorumlarınıza ihtiyacım var