Kızlarrrrrr sol ayak baş parmağımı kaybedicem artık. Ne yaptıysam olmuyor 4. Güne kadar dayanıyorum çalıştığım için ağlamasına vs dayanamayıp yine sallıyorum ama o kadar yoruluyorum ki bazen uyumaya direniyor şuan olduğu gibi kalktım lavovada ağladım ağladım geldim yine sallıyorum bayram tatilinde ne tapıp edip bıraktırmam lazım isterse sabaha kadar uyumasın ben de evdeyken alıştırmam lazım önerilerinize muhtacım şuan 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻