İyi akşamlar kızlar cuma günü hemen hemen 20 kişi misafirin davetli iftara menüm bu şekilde sizce yeterli mi ? Pilav bilerek yapmıyorum. Çünkü gelenler aşırı iştahlı değil yemekler hep kalıp ziyan oluyor bizde evde 3 kişiyiz o kadar yemeği yiyemeyiz. Neyse menüye geleyim.
MENÜ:
. Tarhana çorbası
. Yaprak sarma
. Salata
. Beyti kebabı
. Milföy veyahut yufkadan börek
Tatlıya henüz karar veremdim 2 yaşında kızım var birde ekstra olarak tatlı önerisi verecek olursanız hafif yemek sonrası güzel giden olursa sevinirim 😍