Selam kızlar bebeğinizin saçını makine ile kestiniz mi kestiyseniz kam aylıkken veya kaç yaşındayken kestiniz benim kızım 1.5 yaşında temmuzda doğum günü düğün felan o yüzden kestirmek istemiyorum şuan daha önce kesmek istedik kestirmedi ama Eylül ayında felan kestireyim diyorum etkisi olduğunu düşünüyorum keşke zamanında kesseydim çünkü saçları seyrek maalesef :(