[silindi] İki sene önce çok güzel bir buluşma gerçekleştirdik. Tabii ki herkesin ortak bir noktasında. Hamamönünde yapmıştık buluşmayı. Bu sene de yapmak isterim. Yine ortak bir alan kararlaştırıp bayram sonrası bir buluşmamı yapsak acaba 🥰
KendiEvimdeDeplasmandayim papatyagibi bu arkadaşın yorumlarını çok görüyordum bir aydır girmemiş haberi olan var mı bişey yoktur umarım
[silindi] Tarihi ortak belirleriz. Havaların çok iyi olduğu bir dönem. Nisan ya da mayıs 🥰 kimler ne zaman gelebilir yazsın @forumgurmesi @papatyagibi @Deletedmom192 @kubraa006 @asellinaninannesiii
Deletedmom192 [silindi] genelde evdeyım ben ucretsız ızınde oldugum ıcın allahtan bır manı cıkmazsa 😊
papatyagibi [silindi] Ay benim net degil 😂 Ama okulların tatil oldugu bir dönemde ancak gelirim ben Ankaraya gelebilirsem