Eşim şakayla karışık annemden fazla gıdın var dedi😔 çok kilolu değilim ama gıdı genetik bence annemde de var çünkü kapali bir bayanım esarbimin altından çok kötü çıkıyor dahada belirginlesiyor rahatsızdım eşimden de öyle duyunca kesin karar verdim liposuction yaptıracağım. Yaptiran anneler olumlu olumsuz tüm deneyimlerini paylasirlarsa yol göstermiş olurlar.