alyazlhaygtt Sezeryanı 4 ay önce oldum çok şükür diyorum ne göbek kaldı ne bişey doğum yaptım ayağa kalktım an korse taktım düzenli saatlerde sonra gün boyu takmaya başladım göbek de kalmadı 🥰🥰