yavrupotuncek Kızlar ilk defa ayakkabı Alicam 15 aylık dışarıda giyerken hem hafif hemde kağıt gibi olsun istemiyorum mesela LCW den baktım ilk adım ayakkabıları altı kağıt gibiydi önerileriniz neler
Tatlican yavrupotuncek ilk adım lcw filan olmaz canm Ortapedik olmalı ya vicco Yada ortapedik bebek ayakkabısi satan yerden Alirsan daha sağlıklı olur
gizemm01 defnevedoruk ne zaman almak lazım. Benim kızım 11 aylık. Tutunup ayağa kalkıyor ama yürüyemiyor. Adımlamaya başlayınca mı almalıyım? Tam ayak numarasını mı almalıyım bir numara falan büyük mü alim
yavrupotuncek defnevedoruk Tatlican Unicorn67 annevebebegiii__ Teşekkür ederim kızlar hepiniz aynı markayı söylemişsiniz hiçbir bilgim yoktu çünkü ❤️❤️ aysebb
Rumeysaaa Elimde 20 numara vicco erkek benek ayakkabısı var mavi renkte isterseniz uyguna veririm biz hiç giymedik
yavrupotuncek Rumeysaaa bebegim kız teşekkür ederim erkek olsaydı alırdım çünkü zaten pahalilar ve çabuk büyüyorlar ❤️❤️
defnevedoruk gizemm01 merhaba benim kızım 11 aylık olmasına 1 gün kala yürüdü ben yürüdükten sonra aldım yürümeden önce almadım☺️ mesela 10,5 aylıkken falan 2-3 adım atıp düşüyordu o zamanlar daha almamıştım
BARTUMOM yavrupotuncek viccodan aldım çok temiz durumda satıyorum isterseniz bi bakın cinsiyeti ne bilmiyorum ama unisex almıştım
utkummm yavrupotuncek daha gecen hafta aldik vicco oglum 13,5 aylik daha desteksiz yurumuyo biraz biraz yuruyo diye aldim ama 19 numara olucakti ayagina ben 20 aldim daha yurumuyor anca biraz biraz adimliyo çünkü
utkummm Cadisilae sizinki kac aylik,adimliyo mu peki Bizimki esimle karsilikli oturursak oyle bi ona bi bana gidiyo daha bi haftadir o da,diger turlu pek cesaret etmiyo 13 ay 21 gunluk suan
utkummm defnevedoruk ay inşallah bizimkide yurur artik Bizimkide bir haftadir biraz yapiyo ama sadece esimle karsilikli oturursak bi ona bi bana geliyo dusuyo tabi aralarda tekrar kalkip tekrar deniyo falan ama esim yokken koltuga yasliyorum ayaktayken ben larsidan gel gel yapiyorum o zaman yurumek istemiyo