Hanımlar merhaba. İçimi dökmek hüngür hüngür ağlamak istiyorum. Bebeğim 3 ay 17 günlük . Allah dermansız dert vermesin ama doktora gitmediğimiz tek bir hafta dahi olmadı farklı sağlık problemlerinden dolayı. Güncel sorunumuz ise alerji şüphesi. Şimdiye kadar mukuslu kaka dışında aman aman büyük belirti yoktu ki 2 hafta önce kan gördüm bir daha görmedim. Geçtiğimiz hafta geniz akıntısı öksürük burun tıkanıklığı derken hastalık geçirirken göğüs bölgesini sıcak tutmak balgam atmak amacıyla zeytinyağı sürüp havlu falan kapattık. Bundan mıdır bilmiyorum ama isilik benzeri şeyler oldu perşembe günü. O gün bugündür serin tutmaya çalışıyoruz .gül suyu sürüp nemlendiriyorum. Ilık duşlar aldırıyorum ama yok. Hafifler gibi oluyor geçmiyor. Bugün kollarında da olmaya başlamış. İsilik böyle yayılır mı ? Daha kolay geçmez miydi ? Bir de huzursuz değiliz ama son 3-4 gündür uykuya direnmeye başladı . Uyumuyor. Daha önce kan alındı ama kandan süte yumurtaya alerji çıkmamıştı. Tekrar süt yumurta diyetine başlıcam ama çoklu besinse eğer alerjiyi nasıl bulacağım. Kafayı yemek üzereyim. Vicdan azabı çekiyorum çok 😔 vücuduna yayılırsa ne yapacağım 😔 alerji deyip geçmeyin çok zormuş çook . Aşağı görsel ekledim