alzarvn 7 aylık olacak 7500 gr. Yemiyor. Ne ek gida yiyor, sütüm var lütfedip emmiyor. Sagip biberonla veriyorum iki fırt çekip kaçıyor. Hareketli de cok kalori harcıyor. E doğal olarak almıyor kilo. O kadar yoruldum ki. Psikolojim bitti resmen 7 aydir cocugu beslicem diye. Olmuyo valla ben beceremiyorum