Selam arkadaşlar oğlum ilk 5 ay arabada olmaya bayılırdı daha oto koltuğuna oturduğu anda uyumaya başlardı ama son iki aydır nefret ediyor asla oturmak istemiyor uykusu olsa bile uyumuyor sürekli ağlıyor. Nasıl oyalayabilirim yaz geliyor yolculuk planlarımız var. Oyuncak vb. ne olursa tavsiyelere açığım