minikinsan123 bende desteksiz büyüttüm, büyütüyorum. Yanında destek vereni olan annelere göre bir adım gerideyiz elbette ama bebeğimle beraber öğreniyorum, okuyorum, araştırıyorum normal yani endişe etmeniz. Kızım 27 aylık her gün başka bir deneyim. Ama bebeğiniz büyüdükçe her şey başka güzelleşecek. Bütün zor günler tatlı bir gülümseme olarak kalıyor emin olun 😊