Kızım 35 haftalık doğdu bugün tam 5 aylık oldu. Düzeltilmişi ise 3 ay 3 hafta gibi oluyo işte yaklaşık 4 diyelim. Doktor ek gıdaya başlayalım çok güzel oturuyor dedi. Yemeklere,sofraya ilgisi var mı dedi. Çok var evet. Velhasıl havucu aldım yarın başlayacağım ama bir yanım da çok mu erken diyor. Gerek var mı bilemedim?! Anne sütü alıyor bu arada. İlk 4 ay kilo alımı güzeldi ama son ay 200 gr almış sadece. 4. Aydaki meme reddi ve fazla hareketlenme bence buna etken. Yoksa sütüm var şükür. Fikirlerinizi bekliyorum