goktugneslihan Merhaba. Bebeğimin(1,5 aylık) yüzünde minik akneler/sivilceler var. Sizinde oldu mu ? Olduysa nasıl geçti acaba ?
NatashaRomanoff goktugneslihan yenidoğan aknesi deniliyor geçiyor merak etmeyin. Kızımın yüzü kıpkırmızıydı doğduktan 5-6 gün sonra çıktı 2-3 ay olana dek sürdü kendiliğinden yok oldu. Ama rahatlatmak için nemlendirici sürüyordum hep doktorumuzun verdiği bir kremdi. Birde sütümü sürerdim sürekli. Her gün yıkayın su da rahatlatıyor. İçiniz rahat olsun.
fatmafiliz Benim bebeğim de 1 aylık şuanda bizim de yüzünde çıktı ne zaman geçer bilmiyorum ama okuduğum kadarıyla 3. Ay gibi geçer diyolar doktor kontrolünde sorucam nemlendirici işe yararmı bilmem