bebefirarda44 6 haftalıktan beri düşük tehlikesi vardı Progestan başlandı şuan 10 haftalık birden aşırı kanama hala devam ediyor parça yok sadece sulu kan var bebeğin suyu gelmiş dedi ebe başına gelen varmı Yatış verdi iğne yapıldı ne olacak ne bitecek
bebemiz bebefirarda44 geçmiş olsun benim kanama olmuştu ama çok fazla değldi. Nasıl anladılar suyu olduğunu
aslananne27 bebefirarda44 benım doktorum hep asırı kanama olduğu zaman korkulması gerektıgını söyler bebegın suyunun gelmesi bu haftada çok çok erken sende bilirsin ki daha 10 haftalık engellenebilir mi suyun durdurulması bi fikrim yok hiç inşallah bebegın buyurde sağ salım kucağına alırsın gecmıs olsun 🙏🏻
2020-2023 bebefirarda44 eben nerden biliyorki suyun geldiğini kontrolmu etti doktorun ne dedi bu duruma?Benimde 10 haftalık başladı kanamam hemse adet olur gibi doktorum hemen iğne yaptı progestan kullanmaya başladım düşük tehlikem vardı yani hep ama sürekli dinlendim kendimi yormadım dinlenmek çok önemli şu an bebeğim 2 yaşında
Aysunnkaya bebefirarda44 benim hamileliğimde riskli bir gebelikti düşük tehlikem olduğu için progestan kullandım 8 ay boyunca 31 günlüktü öğrendiğimde kanamam oluyordu ebenin sana ne dediği hakkında hiçbir fikrim yok kadın doğum doktoruna gittin mi bunun için ebeler herşeyi söyler çok biliyolar ya
bebefirarda44 aslananne27 yani bende şuan şaşkınım yatıyorum beklemedeyim ne olacak diye amin saolun hayırlısı olsun
aslananne27 bebefirarda44 kanama olunca alttan bakılmaz çok sasırdım doktorunuz alanında iyimi Eminmisiniz
aslananne27 bebefirarda44 Bnde de 8 haftalıkken kanama olmuştu normalde İtalya’da doğuma kadar hemen hemen hep alttan bakmayı tercih ederler ama 8. Haftada kanamam olduğu için doktorum alttan bakmayı bıraktı riskli dedi
bebefirarda44 Aysunnkaya ebeler acilden baktı doktor geldi sonradan biraz azarladı ne suyu felan dedi