Ya galiba 4. Ay atağı. Bizimki de 3.5 aylık şuan eskisi gibi iştahlı değil. Gündüzleri normalde 2 3 saatte bir emmek isterdi kıyamet kopardı acıktığı zaman. Şimdi tüm gün meme vermeyim aklına bile gelmiyor. Ben teklif ediyorum ama aşırı iştahsız yalandan emip bırakıyor umarım geçici bir süreçtir