Zuleyham morarınca nefessiz kalıp kaskatı kesiliyor muydu? Biz de kolik sancısı çekiyoruz, gaz çıkarırken uykudan uyanıp ağlıyor çok zorlanıyor.. umarım sadece kolikle alakalıdır bizimki de 😞her ağladığında diken üstündeyiz , istemeden de olsa emzik veriyorum yeter ki ağlamasın diye