Kızlar oğlum 14 aylık saçları da uzun. Arkaları lüle lüle😁 Önüne gelmesin diye bir kısmını tepeden topluyorum. Bizim çok hoşumuza gidiyor😁 Lalin havalar ısınıyor ve oğlum terliyor. Yazın kesin rahatsız eder. Hazır bayram gelmişken ilk bayram traşını yaptırsam mı çok arada kaldım kıyamıyorum🥹 Sizin bebişler ne zaman traş olmuştu? Sizce en uygun zaman nedir?