Ololo benim kızım kadar mama bagımlısı kimse yoktur yani ben doktora sormuştum tadını boz demişti yani ölcegini çok az at beğenmez içmez dedi ama 200 ml suya bir kaşık döksem bile içerdi cünkü alıskanlıktı gece de öyle sabaha kadar agzında isterdi en son artık salça sürdüm bu artık eg olmuş dedim istersen al ye dedim istemedi sonra ben başka odaya gittiğimde olduğu yerden almış agzına almıs geri bırakmıs beğenmemiş 😁agzında salca vardı oradan anladım sonrasınds ben teklif ettim istersen al ye diye hayır dedi üstünde salcalı şekilde hep göz önündeydi saklamadım o şekilde bıraktı yemek falan yemiyordu uykuda hiç kesmtisiz değildi mama bırakınca düzeldi