anneann Arkadaşlar bebeğim 10 Aylik olacak tam yazın 11 aylık olur burada havası acayip sıcak oluyor dışarı çıkartırken güneş kremi kullanmam gerekir mi nasıl davranmalıyım
mamabear_ anneann 6 aydan sonra kullanmak gerekiyor. Vücudunda çıplak kalan kol bacak yüz ve kulaklara sürün. Uv koruyuculu şapkalardan da aldım kızıma ben. Bir de öğlen 10-16 arasında güneşe çıkartmayın
Mnli anneann ben senelerdir Mustela kullanıyorum ama içeriği temiz değil diyorlar yine de memnunum musteladan devam ayrıca şapka ve yazın uv korumalı üstler iyi oluyor çok hassassa üstlere decathlondan bakabilirsiniz mayo değil de üst
Snowglobe anneann ben incia kullandım. Kızım bembeyaz ve güneş yanığı beyaz tenler de çok acı yapar. Bu kremde hiç öyle bi şey olmadı. Güneşin altında saatlerce kalır beyazdan kömür rengine geçiyo hatta 😂ama hiç acısı olmaz
Betelgeuse_ anneann Belki çoğunluk saçma bulacak ama sonuçta güneş kremi de kimyasal bir madde. Hele eskiler hiç kullanmamış. Belirli bı dönemden sonra popüler oldu gitti. Kendim de kullanıyorum ama sadece yazın ve sadece yüzüme kullanıyorum. Denize gideceksek bir de omuzlarima sürüyorum. Oğlumun da aynı şekilde. Yani plajda bir nevi şart ama yilın her mevsimi kullanmamız gerektiğini söylüyorlar ama ben bunu abartılı buluyorum o kimyasalı güneşte yanma riskim yokken vücuduma sokmak istemiyorum şahsen. Yerinizde olsam şimdiden hiç surmezdim çocuğuma Ayrıca d vitamininin emiliminin azalttığını da soyluyolar güneş kremi için. Yani zamanında ve abartmadan kullanmak en iyisi
mamabear_ anneann uva+uvb korumalı ve mineral filtreli olmalı (çinko oksit veya titanyum dioksit içermeli). Minimum 30 faktör diyorlar ama ben kendimde de hep 50+ kullanıyorum. Eczacı arkadaşımın önerisiyle mustela aldım ben
happymums Bende incia kullanıyordum hatta tüm aile için olanından da alıp eşimle bizde kullanmaya başladım çok memnun kaldım . Cildime çok iyi geliyordu yazın cildine ondan başka bişey sürmeme gerek kalmıyordu , üstelik temiz içerik