ZeydsMom bugün bı anda ateşlendi. Acile götürdük boğazları kızarmış boğaz enfeksiyonu dedi. Başka hiç bı belirtisi yok. Oyuzden calpol dolven ve antibiyotik yazmış. 16 aylık. 15.ayda 11,400 kg dedim tamam dedi. Eşim reçeteyle eczaneye gittik direk. Eczane şurubun üzerine etiket yapıştırmış 12 saatte 1. 1 buçuk ölçek diye. Bende burda bakıyorum antibiyotik alerji yaptı diyenlerin yorumu çok fazla 2 saat oldu hastaneden geldik. Veremedim korktum. Bide eczaneci reçeteye göre mi yapıştırmıştir etiketi. Biraz pimpiriklendim. 1 burcuk ölçek. Ben şırınga kullanıyorum siringayla göre 7,5 ml demek mi oluyor. Valla kafam gitti artık iyice çocuğum hasta olunca