Lilysa Seni çok iyi anlıyorum, yemek konusu gerçekten zorlayıcı olabiliyor. Ama bence ekran, ister çizgi film olsun ister oyun, yine de zararlı. Özellikle bu yaşta beyin çok hızlı geliştiği için ekrana alışkanlık kazandırmak dikkat süresi ve duyusal gelişim açısından riskli olabilir.
Alternatif olarak yemek zamanlarını daha eğlenceli hale getirebilirsin. Mesela oyuncaklarına yemek yedirme, farklı şekillerde sunum yapma ya da ona küçük görevler vererek sürece dahil etme gibi yöntemler işe yarayabilir. Uzun vadede ekran olmadan yemeye alışması daha sağlıklı olur.
Kolaylıklar diliyorum,