Kızlar merhaba.
İkinciye hamileyim. Son Adet tarihimi hatırlayamadığım için doktora gittiğimde kese oluşmus ama bi hafta sonra gel net bakalım kaç haftalık diye dendi. 10 gün sonra başka doktora gittim. Kadın dopum hastanesine. Ordaki kadında daha küçük taö gözükmüyor bi hafta sonra gel net bakalım dedi. Alttan bakmaya gerek yok kanaman falan yok nasılsa dedi. Eve geldim ikş gün geçti hafif lekelenmem oldu. İki gğndür devam ediyor. Bu normlami netten baktım 12. Haftalık olana kadar lekelenme olur dedi. Ama ilk hamilelğimde hiç bunu yaşamamıştım. 3 yaşında kızım var bazen kucaklamak zorunda kalıyorum. Ondan mı acaba ? Başınıza geldimi hiç ? Bi tuhaflık var bu hamilelğimde bazen karnım kasıklarım ağrıyor. Bide hamile kalmamak için ertesigün hapı içmiştim ama yinede gebelik oluştu bişey olmamıştır dimi ?