Selam kızlar ben daha öncesinden mayaladığım ama yogurd tutmadı çünkü tarifte yarım su bardağı sütün içerisinde mayayı aktif hale getirin dediği şekilde yaptım ama iki seferdir tutmuyor bu sefer toz mayayı direkt olarak tencerenin içine eklesem sıcağa sıcağına maylayıp kaldırsam olur mu