10 gün oluyor takilali. Bende devlette taktırdım benimki kayma yapmıştı aynı anda hem cikarttirdim hemde taktirdim, berbattı çöp kutusunun ağzı açıktı hiç nazik değillerdi çöpün içindeki bütün pislikleri görünce midem bulandı açıkçası daha çok tedirgin oldum. İşlem sırasında da canım yandı açıkçası çok memnun kalmadım ama mecburdum şuanda 7-8 bin verip taktiramazdim özelde. İlk taktirdigimda özel hastanede doğum yaptığım doktoruma taktirmistim ama herşey ateş pahası olmuş gidemedim. 20 gün sonra muayeneye gideceğim tekrar.