Meraba anneler nasilsiniz inş iyisinizdir
Oglum 5 ay 21 günlük tamamlayıcı Gıdaya yavaş yavaş başlamak istiyorum şu anlık 3 gün kuralını yapıyorum ama ara öğün olarak değil de sadece akşam yemeklerinde veriyorum onun kaşığıyla 2 kaşık bile değil siz nasıl bir uygulama yaptınız nasıl beslediniz yada bu dönemde ben bu Hatayı yaptm sen yapma dediginiZ varmi önerileriniz neler öğünleri nasıl ayarliyorsinuz