Merhaba. Eskiden olsa anne olmadan önce biri bana böyle birşey dese saçmalama falan derdim. Ancak bu işler böyle olmuyormuş Biraz önce babasıyla birlikte parka gitti giderkende el salladı. Elbette normal ancak sabah akşam benle olan bir cocuğun az biraz beni istemesi normal değil mi?
Eve ilkkez gördüğü biri geldiğinde dizlerine gider kucağına alınca ağlamaz.
Sizce ben neyi yanlış yaptım??
Doğduğunda 38 gün küvezde kaldı benim kokumu alamadığı için mi oldukça sosyal? Emziremedim bu yüzden mi hiç kimseden bir farkım yok. Dürüst olabilirsiniz (daha fazla üzülmem) yeterince üzüldüm küçüklüğünden beri.
Anne olarak farkım olsun beni arasın benden ayrılma kaygısı olsun isterdim. Bundan sonra olmaz diyor annemler yada tanıdıklar. Bende hep olur ilerde diye umut ederek geldim ama olmuyor.
Bi tanıdık al bunı bakalım anneye gotur, yada annesi nerdeymiş oğlumun diye soranlar olur dönüp bakmaz anne kelimesinibile bilmiyor.
Ben biraz fazla iç döktüm. Benim gibi olan hiç oldu mu? Yorumlarınıza ve tecrübelerinize açığım.