derin0_ yaradılış öyle. Yaşadığımız tüm duygular ilk andaki gibi yaşansa düşünsenize insan aklı karışır. En mutlu olduğun an ile en mutsuz olduğun anları düşün. Bu iki duyguyu aynı anda yaşamak bence beyinde karmaşa yaratır 🤷♀️ hiç bir şey ilk günkü gibi değil o yüzden