akkoyun28 benim de öyleydi hatta bu bebekte bi sorun bi hastalık filan mi var diye endişelenmiştim. Ama şimdi 5.5 aylık canavar gibi. İki aya kadar çok sakindi. İkinci ay başlangıcından 3 bitene kadar canım çıktı ağlama gaz kaka sürekli kucak derdi derken. 4. Ay başlangıcından şimdiye kadar da daha normal, derdi olunca ağlıyor biraz kendi kendine oyalanıyor oynuyor gülüyor vs daha keyifli