Aslanbebek38 benim büyük kız da 3 yaşına kadar doğru düzgün ziplayamazdi ( korkuyordu ) . Kreşe gitmeye başladı 3 yaşında orda akranlarinin yaptıklarını gördükçe ona da cesaret geldi şimdi de 5 yaşını bitirmeye az kaldı sıfır korku çocukta zaptedemiyoruz 1 ay içinde 2 defa kafasını kırdı , normalde erkek çocuğu yapar bunu yani 🤷🏼♀️