bitboylum aura_meselesi_bu_sekerim hele o yeni bölümleri az mı beklerdik televizyon başında dört kardeş ışıkları kapatıp koşa koşa geçerdik televizyon başına biz çocukken gerçekten her şey daha güzelmiş