Deletedmom280
Kızım 16 aylık. Tablet,TV,telefon hiç vermedim eline evimde TV zaten yok.
Genelde kapıya bant yapıştırıyorum. Top havuzunda ki topları alıp oraya yapıştırıyor sonra geri topluyor. Renkli abeslank çubuklarımız var. Karton kutuya renk pulları yapıştırdım onların içine attırıyorum. Bir tane sepetim var küçük sepetin içine oyuncak atıyorum onun üstünü etrafını bantlıyorum içinden oyuncakları kurtarmasını istiyorum. Mum boya,boyama kitabı aldım. Boyama yapmaya çalışıyoruz. Sulu boya,parmak boya yaptiriyorum. Küçük sandalyesi var onun altına bant yapıştırıyorum. Ondan sonra bantin üstüne ponponlari koyuyorum aşağıdan alıp yukarıda ki banda yapıştırmasini istiyorum. Oyun gruplarına sık sık gidiyoruz. Orada öğrendiğimiz deneyleri falan evde yapıyoruz. Mesela sütün içine organik gıda döküyoruz. Kulak çöpünü bulaşık deterjanına batırıp süte sokunca boyalar kacıyor vs bir günümüz boyle geçiyor.