Senaikra2121_ Kizlar ben kaç gündür ters yapıyorum sürekli negatif çıkıyor kimisi ilk idrarla olması gerek diyor doğrumu benim ilk idrarda ikinci de verdiğim olmuştur yani adet geçmişse hamilelik varsa ilk idrar şartmı
Elfgrn Senaikra2121_ şart değil gebelik varsa ilk idrar olmadan da çıkar silik dahi olsa kendini gösterir.