uykusuzanne__ valla meyveli rulo pasta yaptım ama görüntüsü pek olmadı yaa iftarada ailem geliyor.Yabancı değiller artık onu vericem tadında bi sorun olacağını sanmıyorum bolca meyve ve krem şanti kullandım ama nedense kekini bazen tutturamıyorum sarınca kırıldı kek 😣