uykusuzanne__ uydurmasyon yaptım ama aşırı güzel olmuş çok hafif bi yaz tatlısı..
muhallebi yaptım kremayla cok hafif oldu soğuyunca icine küp küp kestiğim çileklerden attım karıştırdım
borcamın dibine rondoda çektiğim kek ve bisküviden koyup bardağın altıyla düzledim üstüne muhallebiyi döktüm 1 gece dolapta dinlendi böyle bir şey yok o kadar güzel ki yani o kadar…