Kızlar selam oğlum 3yasina girecek hala devam sütü aliyor gerek toz gerek sivi süt olarak devamlı düzenli fircalamaya çalışsamda kendisi de yapmaya çalışsa da malesef üst dişinde lekelenme var sapsarı
Mama içip uyuduğu için malesef ihmal ettiğimiz günler de oldu bu durumu yaşayan var mı ne önerirsiniz çok sinirimi bozuyor :((