Ssevey o benim oğlumda da var okuyunca gülesim geldi çünkü baya baya kendini yoluyo kulaklarını çekiyo tırnaklıyo. Ben dr gittigimizde söylemiştim. Diş sorunumuz vardı agrı kulaklara kadar vurabilir demişti. Şuan 1 yaşında hala yolar alışkanlık oldu dikkat ettim zor uyuyan bebek uykusu ağır bastıgında da yoluyor. Sanırım bi derdi olunca yapıyorlar. Diş ağrısı uykusu gelince falan