Ne yaparsam yapayım o göbek gitmedi ,
Düz yatınca gidiyo ayaga kalkınca hoooop sankı yenıden hamıleyım ,, mekık bilmem ne zart zurt hıcbırı etkı etmedı …
Sımdı bırde ıkıncıye hamıleyım dogumdan sonra ne halde olur bılmıyorum . Daha 1 aylık hamıleyım ama ne yazıkki , 3 aylık gibi durmaya basladı … Tek çözüm karın gerdirme amelıyatı bende sezeryandan sonra dusjnmeye baslıcam sanırım.. kılo verdıkce daha cok sarkıyo göbek bu kezde