mamabear_ girlmomm kilo alacak çocuk her türlü alıyor. Aptamil de kullandım hipp de. Şu an sma optipro. Ama kızım o kadar hareketli ki emerken bile eli, ayağı, bacağı durmaz. Kilosu alt sınırın biraz üstünde.
girlmomm mamabear_ bizde hepsini kullandık denedik benimki de çok hareketli yürüyor hiç durmuyor 😅 ama hep ne zamandır sma optipro kullanıyoruz değiştirsem mi dedim
minikmucizemaak girlmomm Oğlum 6. Ayından beri meme+mama gidiyor şuan 16 aylık. Hipp organic combiotic kullanıyoruz, memnunuz hep önde gidiyor.