Aseldurumom_ kucukprens3 spinal olduysan normal hiç ağrımayan belim doğumdan sonra 14 ay olcak ağrıyor
lceLady kucukprens3 Ortopedi gidin bi emar cektirip baktirin derim Fitik baslangici vs olabilir Allah korusun
CeydaST kucukprens3 ben de sezaryen oldum 2 yıla yaklaştık hala belim ağrıyor sabahları uyandığım zaman özellikle 😢 acaba çözüm bulan var mı? Spinal olup bel ağrısı çeken çok anestezist i iyi olanlar çekmiyor