artcmn ya ben her şeyimi çevredekilerden istiyodum bebek arabasını katlerken güvenliğe bebişi verdiğim oldu uçakta çantayı yukarı koyarken hiç kendim uzanmadım hep birinden rica ettim zaten sıra beklemeniz de gerekmiyor öncelik hakkınız var ama ben hep en son binmeyi tercih ediyorum çünkü süre uzadıkça bakması zorlaşıyor güvenlikten geçerken de beklemeden geçiyorum
uçaktan inince de hostese vermiştim bebeğimi öyle bebek arabasını kurmuştum bikaç kere de çevredeki görevliler çıkarıp kurmama yardım etmişti en rahatı omuzda taşıyacak bir şeyiniz olmaması yani eliniz kolunuz boş olsun ki bebeğiniz sizi yormasın sadece onunla ilgilenin gereksiz hiçbir şeyi yanınıza yük etmeyin valize doldurup uçak altına verin