3 yaşında oğlum var sürekli ağlıyor , sürekli itiraz halinde , sürekli mız mız , sürekli benim istediğim olsun diyor , ortamda çocuklarla itişip kakışıyor, bişeye sinirlensin karşısındaki çocuğa vuruyor . Ya Tükendim gerçekten tükendim ,, bazen başka çocukları gördükçe diyorumki ya şunlara bak uslu akıllı benimkide illallah ettiriyor beni . Bıktım artık , dövsen dövülmez , atsan atılmaz , akşama kadar kedi köpek misaliyiz . Dur oğlum yapma oğlum etme oğlum ,, Sinir stres hastası olcam en sonunda.. Birde 1 aylık falan hamileyim … Sürekli evde baş edemediğim bir sorun var .. Anlatıyorum , güzelce uyarıyorum yok .. hala aynı hala aynı