Kızlar 3 gündür saat 7 de başlayan 9 a kadar ağlayan bir bebem var hani bir yeri ağrısa sabahta ağlar ama san ki kurulmuş 7 de başlayıp 9 da susup uyuyo ama normal bir ağlama değil hiç ara vermeden krizlere giriyo emmeyi red ediyo varmı böyle bir durumu yaşayan napa bilirim ilk anneliğim 🥹