Myneymis bebeğim 28,5 aylik 29 olacak herkes 2.yi yap ikisi büyüsün diyorlar evet bende istiyorum tek kalmasın diye ama o gücü kendimde bulamıyorum benimde destek olacak kimse yok sadece evlerine gidersem seviyorlar o kadar. Büyüyünce bakması zor oluyormuş kıskançlık oluyor diye bu aralar beni gören herkes böyle diyor. Daha kızım gece 12 1 2 den aşağı uyumaz sabah 7 8 de uyanıyor öğlen uyumaz,,kucağımdan inmek istemiyor uykusuzluk beni mahvediyor 3 4 saat uyursam çok şükür. Bide 2. Olsa yetisemem