Kızlar 1 ay oldu doğum uapalı hâlâ dikişlerim ağrıyor batıyor doktor kan istedi cuma günü enfeksiyon vs çıkmamış kanlarda yarım gidicem ultrasonla bakacam dedi alttan bakmayacağını söyledi o zaman dikişleri nasıl kontrol edecek nu ağrılar nasıl geçecek dikiş yerim kapanmış böyle kırmızı et büzüşmüş gibi olmuş yaşayan var mı lütfen bilgi verir misiniz 🥹🥹🥹🥹